ARIS 10 SR2

Izšel je ARIS 10 Service Release (SR) 2. Vsi produkti ARIS platforme so bili izboljšani s pomočjo razširitev metodologije, večje uporabnosti, razširjenih zmožnosti in tehničnih izboljšav.

  • EU GDPR je pomembna tema za vse organizacije, ki imajo opravka z osebnimi podatki prebivalcev EU. Nova verzija vsebuje nove zmožnosti in paket za podporo GDPR, ki med drugim vsebuje razširitev metodologije, nova poročila in predloge za vprašalnike.
  • ARIS Connect ima nov uporabniški vmesnik, ki omogoča enostavnejšo navigacijo do zahtevanih vsebin, ter novo funkcionalnost, ki omogoča spreminjanje pogledov na model (npr. pretvorba modela procesa v "swimlane" model ali izbira objektov, ki jih želimo videti v modelu), kar uporabnikom omogoči lažje razumevanje procesnih vsebin. Ker veliko organizacij uporablja ARIS Connect za podporo enotnemu sistemu upravljanja, nova izdaja omogoča razširitev funkcionalnosti s podporo integraciji aplikacij tretjih strank. Izboljšana je integracija ARIS Connect in ARIS RCM, ki poslovnim uporabnikom omogoča enostavnejši pregled in dostop do osnovnih nalog obvladovanja upravljanja, tveganj in skladnosti (GRC).

  • ARIS Aware podpira JDBC® kot podatkovni vir. Omogočen je enostavnejši uvoz in izvoz nadzornih plošč in podatkovnih virov. Izboljšane zmožnosti vizualizacije med drugim omogočajo uporabo več dimenzij v enem grafu.
  • ARIS Process Performance Manager (PPM) omogoča razširjeno odkrivanje procesov vključno z odkrivanjem variant procesov. Varianta procesa predstavlja instance procesov, ki imajo identično zaporedje izvajanja. To pomaga pri analizi najpogostejših variant oziroma pri odkrivanju tipičnih izvajanj procesa. S povezavo med ARIS Aware in ARIS PPM lahko zdaj preverimo skladnost kot-je in kot-bo procesov.
  • ARIS for SAP® Solutions zdaj omogoča sinhronizacijo modelov procesov (EPC ali BPMN™) s SAP Solution® Managerjem 7.2.
  • ARIS podpira poslovno transformacijo na osnovi interneta stvari (IoT) z vključitvijo IoT objektov v modele procesov. Za enostavnejši začetek IoT projektov je omogočen uvoz definicij objektov iz  Cumolocity-a (integracijske platforme Software AG za IoT naprave).
  • Upravljanje celotne izkušnje stranke (CXM) zdaj podpira modeliranje 'person' in njihovo vizualizacijo s pomočjo infografike. Dodani so novi emotikoni za ponazoritev izkušenj v stiku s stranko.

Kako ARIS Aware podpira enoten sistem upravljanja organizacije?

Tradicionalna naloga sistemov upravljanja je dokumentiranje delovanja organizacije. Rezultat so vodila in navodila za delo ter obveščanje zaposlenih o pravilih, ki se jih je potrebno držati ob izvajanju nalog, ter možnih problemih in tveganjih, ki jih lahko doletijo pri tem. V preteklosti so različni pogledi na poslovanje kot so obvladovanje kakovosti, obvladovanje poslovno informacijske arhitekture oziroma obvladovanje tveganj bili podprti z različnimi in posebej za posamezen poslovni vidik specializiranimi sistemi. Danes morajo organizacije, ki želijo biti uspešne v digitalnem svetu, povezati vse te poslovne vidike in razumeti vse njihove soodvisnosti.

Enotni sistem upravljanja, ki temelji na ARIS-u, izpolnjuje vse zahteve modernega sistema za upravljanje. Združuje vse primere uporabe in s tem omogoči celovit pregled celotnega podjetja. Enotni sistem upravljanja mora vedno posredovati sveže informacije, predstavljati eno resnico in ponujati informacije v enostavno razumljivi obliki. Povezati mora vse pomembne podatke in jih dostaviti pravim ljudem ob pravem času. Dodana vrednost, ki jo prinaša ARIS Aware, je integracija podatkov iz različnih virov (povezanih z različnimi pogledi in primeri uporabe), njihova vizualizacija ter predstavitev v primernem kontekstu. Zmožnost vizualne in interaktivne analitike, ki je prilagojena posamezni vlogi, omogoča uporabnikom sistema upravljanja, da hitreje in pravilno ukrepajo ter v popolnosti razumejo soodvisnosti med procesi in poslovnimi področji.

Spodaj je predstavljeno nekaj primerov ARIS Aware nadzornih plošč.

Več