ARIS 10 SR2

Izšel je ARIS 10 Service Release (SR) 2. Vsi produkti ARIS platforme so bili izboljšani s pomočjo razširitev metodologije, večje uporabnosti, razširjenih zmožnosti in tehničnih izboljšav.

  • EU GDPR je pomembna tema za vse organizacije, ki imajo opravka z osebnimi podatki prebivalcev EU. Nova verzija vsebuje nove zmožnosti in paket za podporo GDPR, ki med drugim vsebuje razširitev metodologije, nova poročila in predloge za vprašalnike.
  • ARIS Connect ima nov uporabniški vmesnik, ki omogoča enostavnejšo navigacijo do zahtevanih vsebin, ter novo funkcionalnost, ki omogoča spreminjanje pogledov na model (npr. pretvorba modela procesa v "swimlane" model ali izbira objektov, ki jih želimo videti v modelu), kar uporabnikom omogoči lažje razumevanje procesnih vsebin. Ker veliko organizacij uporablja ARIS Connect za podporo enotnemu sistemu upravljanja, nova izdaja omogoča razširitev funkcionalnosti s podporo integraciji aplikacij tretjih strank. Izboljšana je integracija ARIS Connect in ARIS RCM, ki poslovnim uporabnikom omogoča enostavnejši pregled in dostop do osnovnih nalog obvladovanja upravljanja, tveganj in skladnosti (GRC).

  • ARIS Aware podpira JDBC® kot podatkovni vir. Omogočen je enostavnejši uvoz in izvoz nadzornih plošč in podatkovnih virov. Izboljšane zmožnosti vizualizacije med drugim omogočajo uporabo več dimenzij v enem grafu.
  • ARIS Process Performance Manager (PPM) omogoča razširjeno odkrivanje procesov vključno z odkrivanjem variant procesov. Varianta procesa predstavlja instance procesov, ki imajo identično zaporedje izvajanja. To pomaga pri analizi najpogostejših variant oziroma pri odkrivanju tipičnih izvajanj procesa. S povezavo med ARIS Aware in ARIS PPM lahko zdaj preverimo skladnost kot-je in kot-bo procesov.
  • ARIS for SAP® Solutions zdaj omogoča sinhronizacijo modelov procesov (EPC ali BPMN™) s SAP Solution® Managerjem 7.2.
  • ARIS podpira poslovno transformacijo na osnovi interneta stvari (IoT) z vključitvijo IoT objektov v modele procesov. Za enostavnejši začetek IoT projektov je omogočen uvoz definicij objektov iz  Cumolocity-a (integracijske platforme Software AG za IoT naprave).
  • Upravljanje celotne izkušnje stranke (CXM) zdaj podpira modeliranje 'person' in njihovo vizualizacijo s pomočjo infografike. Dodani so novi emotikoni za ponazoritev izkušenj v stiku s stranko.

Kako ARIS Aware podpira enoten sistem upravljanja organizacije?

Tradicionalna naloga sistemov upravljanja je dokumentiranje delovanja organizacije. Rezultat so vodila in navodila za delo ter obveščanje zaposlenih o pravilih, ki se jih je potrebno držati ob izvajanju nalog, ter možnih problemih in tveganjih, ki jih lahko doletijo pri tem. Glavni cilj sistema je, da zaposlenim kjerkoli in kadarkoli omogoča dostop do najnovejših in natančnih informacij. V preteklosti so različni pogledi na poslovanje kot so obvladovanje kakovosti, obvladovanje poslovno informacijske arhitekture oziroma obvladovanje tveganj bili podprti z različnimi in posebej za posamezen poslovni vidik specializiranimi sistemi. Organizacije, ki želijo biti uspešne v današnjem digitalnem svetu morajo povezati vse poslovne vidike in razumeti vse njihove medsebojne soodvisnosti.

Ključni primeri uporabe enotnega sistema upravljanja, ki jih podpira ARIS Aware

Enotni sistem upravljanja, ki temelji na ARIS-u, izpolnjuje vse zahteve modernega sistema za upravljanje. Združuje vse primere uporabe in s tem omogoči celovit pregled celotnega podjetja. Enotni sistem upravljanja mora vedno posredovati sveže informacije, predstavljati eno resnico in ponujati informacije v enostavno razumljivi obliki. Povezati mora vse pomembne podatke in jih dostaviti pravim ljudem ob pravem času. Dodana vrednost, ki jo prinaša ARIS Aware, je integracija podatkov iz različnih virov (povezanih z različnimi pogledi in primeri uporabe), njihova vizualizacija ter predstavitev v primernem kontekstu. Zmožnost vizualne in interaktivne analitike, ki je prilagojena posamezni vlogi, omogoča uporabnikom sistema upravljanja, da hitreje in pravilno ukrepajo ter v popolnosti razumejo soodvisnosti med procesi in poslovnimi področji.

Spodaj je predstavljeno nekaj primerov ARIS Aware nadzornih plošč.

Več

Model segmentov strank

ARIS 10 prinaša nov tip modela “Model segmentov strank”, ki razširja podporo upravljanju celotne izkušnje stranke (CXM).

Upravljanje celotne izkušnje stranke: Model segmentov strank

Model uporabimo za določitev, opis in ocenjevanje (pomembnost in lojalnost) segmentov strank, ki jih nato postavimo v kontekst upravljanja celotne izkušnje stranke – povežemo jih s pripadajočimi produkti in/ali storitvami, tveganji, prihodki, iniciativami/projekti ter seveda s potmi strank.

Model segmentov strank: Tipi objektov