ARIS 9.8 SR4 prinaša poizvedbe in poročilo za pomoč pri analiziranju in upravljanju celotne izkušnje strank.
Na voljo je sedem novih poizvedb:
- Pregled poti stranke (vzdrževanje podatkov).
- Najdi vse stike s stranko, ki so povezani z izbranim tveganjem.
- Najdi vse stike s stranko, ki pripadajo izbranemu lastniku.
- Najdi vse stike s stranko, ki pripadajo izbranemu distribucijskemu kanalu.
- Najdi vse procese povezane s potjo stranke.
- Najdi tveganja in ukrepe povezane s stiki s stranko.
- Najdi tveganja in ukrepe povezane s ‘slabimi’ stiki s stranko
Ena izmed poizvedb ‘Pregled poti stranke’ nam izpiše vse pomembne podatke o korakih na poti stranke, pripadajočih stikih s stranko in povezanih tveganjih.
Začetna točka poizvedbe je objekt ‘Pot stranke’
Rezultat poizvedbe lahko prikažemo v zvezdasti obliki
ali v obliki preglednice.
V prvem delu preglednice se nahajajo informacije o koraku na poti stranke npr. ocena splošne izkušnje stranke. Drugi del je namenjen opisu stikov s stranko npr. katere stike ocenjujemo kot šibke točke. Tretji del opisuje tveganja, ki se pojavljajo ob posameznem stiku s stranko.
Preglednico lahko uporabimo tudi za vnos vrednosti atributov, ki opisujejo posamezen objekt. Sivo ozadje celic v preglednici pomeni, da atribut še ni bil vpisan. Atribut vpišemo tako, da se postavimo na izbrano celico in vpišemo vrednost. Ko pritisnemo gumb ‘Save attributes’ se vrednosti atributov objektov shranijo v bazo.
Preglednico enostavno prenesemo v MS Excel s pritiskom na gumb ‘Excel Export’.
Analizo poti stranke lahko predstavimo tudi s pomočjo infografike, ki jo kreiramo s poročilom ‘Analiziranje poti stranke’.Poročilo se lahko izdela v PDF, DOCX ali ODT formatu.